انسان ها عجیب هستن

۲ بازديد
شروع میکنم به گریه کردن.
تو می‌پرسی:«چرا گریه میکنی؟» میگویم:«زیرا رنج هایی کشیدم که دیگران آن را بهانه دانستندُ‌مسخره کردن و آن ها را مظلوم نمایی نامیدند ولی تعریف مظلوم نمایی را اشتباه شنیده بودند اگر هم درستش را می‌دانستند نمی‌گفتند زیرا این انسان ها که می‌بینید به قدری دنبال خورد کردن هم هستن که خودشان هم یادشان رفته و فقط دنبال دعوا و بحث هستند 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.