کسی هست؟

۳ بازديد
چه میشد کسانی در جهان بودند که فکرشان به آن بود که :« اگر فردا ما بمیریم چه کسی به فکر ما می افتاد
یا چه کسی مارا می‌بخشد یا چه کسی هنوز از ما ناراحت هست؟»
و کوشش می‌کردند تا انسان ها که هیچ ،خدا از آنها راضی باشد. آیا کسی هست؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.