یکشنبه ۰۲ فروردین ۰۵ ۲۳:۰۱ ۳ بازديد
چه میشد کسانی در جهان بودند که فکرشان به آن بود که :« اگر فردا ما بمیریم چه کسی به فکر ما می افتاد
یا چه کسی مارا میبخشد یا چه کسی هنوز از ما ناراحت هست؟»
و کوشش میکردند تا انسان ها که هیچ ،خدا از آنها راضی باشد. آیا کسی هست؟
یا چه کسی مارا میبخشد یا چه کسی هنوز از ما ناراحت هست؟»
و کوشش میکردند تا انسان ها که هیچ ،خدا از آنها راضی باشد. آیا کسی هست؟
- ۱ ۰
- ۰ نظر