یکشنبه ۰۲ فروردین ۰۵ ۱۹:۳۳ ۹ بازديد
ساعت۱:۵۶ هست و من دارم به این فکر میکنم آیا کسانی هستن به فکر این باشن که رفتارم چگونه بود؟حرف زدنم چطور؟
انسان ها میدانستید هر کلمه ای که میگویید باعث میشود ساعت ها و یا حتی سال ها یک انسان رو به فکر فرو ببرد؟
شاید دانشمند یا شاعر نباشم ولی یک چیز را خوب میدانم: اگر حرفی بزنید که انسانی دلخور شود جای شما پیش خدا نیست زیرا شما حتی نمیدانید آن انسان در ذهنش چه میگذرد چه میپوشد چه میخورَد و حتی چه ذهنیتی دارد
پس بیاید با حرف هایمان زندگی.ذهنیت.احساسات.اینده
کسی رو خراب نکنیم حتی اگر برای انسان این کار را نمیخواهید انجام دهید برای خدا انجام دهید مگر کسی نزدیک تر از خدا به شما هست؟
- ۲ ۰
- ۰ نظر