مهربونی:پشیمونی

۳ بازديد
جدیدا به هرکی مهربونی میکنم بعدش پشیمون میشم 
دارم به این پی میبرم که آدما به مهربونی نیاز ندارن 
ولی اینم تقصیر من نیست کلا مهربونم 
من عادت کردم به اینکه مهربون باشم ولی انگار دنیا خیلی کثیف شده 
هر بار که مهربون بودم با بقیه 
یا زدن تو ذوقم یا بهم آسیب زدن یا سواستفاده کردن یا براشون مهم نبوده یا مسخره کردن یا...
دیگه آدمای مهربون کم پیدا میشه 
قدر خودتونو بدونید‌‌...>>
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.