فهرست
صفحه اصلی
نقشه وبلاگ
تماس باما
رفت...
رفت...
یکشنبه ۰۲ فروردین ۰۵ ۲۳:۰۳
۲ بازديد
رفت..
«چه کسی؟»«تنها کسی که بهش اعتماد داشتم»
Sareh Cheraghalikhani
۱
۰
۰ نظر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا
وارد
شوید.
ارسال نظر به صورت ناشناس
نام *
آدرس ایمیل
آدرس وب
پیام *
کد امنیتی *
نظر بصورت خصوصی ارسال شود
پست الکترونیک برای عموم قابل مشاهده باشد
سلام من ساره هستم عاشق نوشتنم اینجا یه تیکه ای از جهان بیرون رو برای خودمون برداشتیم تا جمله هایی که تا حالا نگفتیم رو بنویسیم????✨
خلاصه آمار
مجموع نمایش
۷۹
مجموع بازدید
۱۲
بازدید امروز
۷
بازدید دیروز
۲
مجموع مطالب
۱۱
مجموع نظرات
۰
افراد آنلاین
۱
سه شنبه ۰۲ تیر ۰۵
من در شبكه هاي اجتماعي
آرشيو
فروردین ۱۴۰۵
(۱۱)
تازه ترين مطالب
ایرانمـ)
آدمیست دگر
کاش میشد
راستی انسان چیست؟
رفت...
کسی هست؟
پربازديدترين مطالب
حرف هایی که زندگی را خراب کرد
ایرانمـ)
چقدر عجیب
سکوت پرستیدنی
آدمیست دگر
کاش میشد
محبوب ترين مطالب
سکوت پرستیدنی
مهربونی:پشیمونی
حرف هایی که زندگی را خراب کرد
ایرانمـ)
آدمیست دگر
کاش میشد
پربحث ترين مطالب
ایرانمـ)
آدمیست دگر
کاش میشد
راستی انسان چیست؟
رفت...
کسی هست؟
نويسندگان
Sareh Cheraghalikhani
(۱۱)
ساعت