کاش میشد

۳ بازديد
چه میشد انسان ها بیشتر هم را درک می‌کردند.....
کاش قضاوتی در کار نبود  کاش عشق ها و عاشق های دروغین وجود نداشتن.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.