یکشنبه ۰۲ فروردین ۰۵ ۲۳:۰۸ ۳ بازديد
چه میشد انسان ها بیشتر هم را درک میکردند.....
کاش قضاوتی در کار نبود کاش عشق ها و عاشق های دروغین وجود نداشتن.
کاش قضاوتی در کار نبود کاش عشق ها و عاشق های دروغین وجود نداشتن.
- ۱ ۰
- ۰ نظر